"Min mmmjjIIIPPPP"

Alltså jag kan fan inte låta bli att asgarva när jag ser det här klippet, eller ja, hör kanske man ska säga, för det är ju inte så mycket att se.

Det är omedvetet inspelat, och det är därför man typ inte ser något annat än ben haha. Det är i alla fall från i går under en middag med Rabih och Eddie. Eddie visade hur han låter när han vämer upp sin röst innan han ska sjunga, det är en övning då man ska säga "min man" fast gå upp skit högt på "man"... Det låter precis som jag skrev på rubriken. Skit kul med andra ord. Speciellt när Eddie gör det... Och Rabih typ dör av skratt. Vi med. Haha riktigt sköna killar det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett nice att äta middag med dem!!!

2009-10-26 @ 20:26:13
Postat av: Emilia

Hahaha fyfan! XD jag tror man hör mig.... -.- XD Varför måste ja skratta som ett jag vet inte vad :S XD

2009-10-27 @ 22:16:50
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0