Mysig dag

Låt rubriken tala. Dagen har varit skitmysig enligt mig.
Jag åkte först in till stan där jag mötte Emilia på centralen, där fixade vi tågbiljetterna till Katrineholm på lördag. Första gången jag fixade biljetter någonstans utan Jessicas hjälp, jag blir lite stolt faktiskt haha. Jessica är som en extra mamma för mig, håller koll på allt, fixar allt. Och hon är framförallt allas reseledare när vi åker på sådana här turer som jag och Emilia ska åka på nu på lördag.
På tal om Jessica så är faktiskt lyxbruttan just nu i GBG och myser runt. Jag är faktiskt lite avis haha.

Jaja, efter att jag och Emilia hade varit duktiga och fixat biljetterna så blev det en tur förbi Idolerna, Emilia skulle hämta en sak av en kompis. Där stannade vi inte så länge. Efter en massa snack med Erik och Rabih så drog vi oss hemåt, jag till mig och Emilia till sig.
Jag är glad att jag har dig Emilia! Du är en fin vän som jag tänker hålla hårt i, just so you know!:)

Jag kan lova er att namnet på Sveriges mysigaste kille är Rabih Jaber!! No doubt.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaa, mysdag verkligen! Desamma säger jag, du är en otroligt fin vän jag är glad att jag fått lära känna dig! tack för idag Lisa <3

2009-10-28 @ 21:29:03
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0