Ny design!!

Först och främst så vill jag bara tacka Paula så hemskt mycket för den nya designen. Det är alltid henne jag ber om hjälp när jag behöver ändra något på bloggen, för då vet jag att det blir bra!!:)

Jaja, annars så har dagen varit ett helvete i stort sätt. Jag har varit så sjukt trött, nedstämd och opepp så det finns inte.
Började kl åtta i morse och slutade fyra i eftermiddags, vilket gjorde dagen ännu mera seg. Efter skolan så mötte jag däremot upp Ida den fina, så tog vi samma buss hem. Det var skönt att träffa henne, prata och skratta lite. sånt uppskattas alltid.

I morgon är hela klassen lediga pågrund utav utvecklingsamtal, och jag har mitt i morgon. Varför känns det som att det kommer gå åt helvete? Okej svara inte på det!! Hahah.
Efter det så ska jag i alla fall möta Jessica och så ska vi dra oss in mot stan för att leta praktikplats. Vi funtar på att dela upp våra 6 veckor och testa på lite olika ställen att praoa på.. Då får man ju testa på mer liksom haha. Smarta tjejer.

När jag och André snackade i går så kom han med en bra idé, han tyckte att jag skulle praoa hos han och bandet haha, jag kom med en fortsatt briljant idé att vara deras assistent för en vecka, skulle ju inte sitta fel! Hehe. Det var förövrigt ett jävligt givande samtal jag och André hade i går, allt i från saker som rör bandet till att han och Rickard hade suttit och byggt med lego i cirka 4 timmar medans dom andra i bandet spelade in i studion haha, man fick sig en del skratt i alla fall :)

André och hans legoskepp och Rickard och hans legohus. Huset är ju fan inte att leka med, kämpigt!

 

 

Här är även en liten videoblogg där dom visar upp vad dom har byggt haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snackade du med han på facebook eller? :D

o vadå, skulle du serisöst få praoa hos dom? :O

2009-10-14 @ 21:45:16
Postat av: Hanna

Är du och rassmus ovänner? På idol så såg ni ut som ett par facktiskt:D

2009-10-14 @ 21:54:32
Postat av: emilia kostenniemi

haha, jaa man får sig ett skratt lite då och då när man pratar med honom XD Men vilken bra ide, då kan du ta med mig en dag (A) :P HAHA !<3

2009-10-15 @ 07:58:35
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0