RABIH, NICKLAS, ERIKA, EDDIE & ERIK.

Det var dom ovanstående som jag tyckte var bäst i kväll.
Rabih, helt otrolig. Jag grät. Mer behövs inte sägas.
Nicklas, han är alltid bäst. Alltid. Det behövs väl inte sägas så mycket mer där heller haha. Och ja, jag DOG när han hängde löst. SKÖNT ATT CAMILLA HAR ÅKT NU. Typ äntligen.
Erika var även hon stört bra i kväll, hon brukar inte vara min favorit, men i kväll visade hon framsteg, sånt gillas.
Eddie.. jag trodde att han skulle stor floppa med en sådan mäktig MJ låt, men icke. Han kan han! Go Eddie!!!
Erik är väl alltid bra, inget nytt. Kanske lite för bra. Inte bra om man tröttnar liksom. Men hans röst är ju inte att leka med, inget att undgå.

FAN VAD JAG VILLE VARA DÄR I KVÄLL. FAN FAN FAN.
Förstå att se Kevin Borg och Jordin Sparks sjunga "No air" live, helt otroligt. Det är en utav mina absoluta favorit låtar. Har ju sätt den live med Chris Brown, så att se den live med Jordin hade ju varit pricken över i:et. Dessutom med Kevin.
Nej fyfan, det som hänger löst i kväll var (med Katrin Zyto röst, haha): ATT VI INTE VAR PÅ PLATS!!!!!!!! Hehe.

Nu ska jag och Ida åka och sola, se yaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0