I got my self to blame.

Hejsvejs. Runt kl två idag så gick jag och lämnade Anton vid bussen, sen åkte jag hem en stund. Hann precis tillbaka till reprisen utav Idol och hann se Robin, igen. Haha!! Ärligt, så jävla bra. Dör lite varje gång jag ser det. Den där Robin alltså.

Just nu sitter jag hemma hos Ida, hur perfekt som helst. Vi har nyss bakat lite kladdkaka och ska strax kolla på Hannah Montana The Movie, massa najs. En as göööö avslutning på en skön helg.
Nej men nu ska jag vara lite social haha. Hörs när jag kommer hem. PÖSS!!

Jag kan bara säga såhär... Jag tänker på det flera gånger varje dag. Jag har konstant en stor fet klump i magen, som känns väga som 5 kilo minst. Det gör ont. Och jag mår så jävla, sjukt jävla dåligt över det här så det finns inte. Det finns inget som spelar någon mer roll, det vet du. Men vad mer kan jag säga eller göra?

Kommentarer
Postat av: malin

Vad är det som har hänt som tynger dig så mycket? :( Finns det något jag kan hjälpa till med? ♥

2009-09-13 @ 15:35:25
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul för din pojkvän att veta att du är så förälskad i den där Robin, du gillar ju inte bara robin du är ju lite småkär i honom, det märks ju. Tänk om din pojkvän skulle skriva om Megan fox hela dagarna hur skulle det kännas.

2009-09-13 @ 23:54:29
Postat av: Lisa

Till Anonym. HAHAHAHAAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAH!!!!!!

Vad mer kan man säga?:)

2009-09-16 @ 19:28:02
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0