It's not over until we make it that way.

Nej det blir inget utav det. Jag kommer inte att radera bloggen, absolut inte på ett jävla tag i alla fall. Ett syfte med mitt bloggande är för att jag ska kunna titta tillbaka genom månaderna och kunna återuppleva saker jag har gjort genom att läsa det jag har skrivit.
Jag kommer heller inte att sluta blogga, inte helt. Det blir kanske lite glest med uppdatering, eller så blir det som vanligt. Vi får se helt enkelt.
Vet liksom inte hur det blir.

Jag har hunnit med en hel del sen jag senast skrev, eller så har jag inte det. Beror helt på hur man ser på saker och ting helt enkelt.
Jag har umgåtts en del med Jessica, Anton, träffat Jossan en snabbis, även Ida (love it), sätt lite Håkan Hellström live!! Och lyckats fucka upp något jag inte klarar mig utan. En hel del misstag har jag lyckats utföra och en del inte.

Men men, i går var jag i alla fall först med Anton men sedan med Ida.
Vi gjorde inte något speciellt jag och Ida, vi bara var. Umgicks och snackade. Ida är så jävla bra att prata ut med, plus att man absolut ska umgås med henne när livet sviker för hon får mig ALLTID att skratta, oavsett vad. Sånt är dyrbart.
Vi kollade i alla fall på film, Benjamin Buttons otroliga liv blev det. Vilket film! Helt jävla lysande. Väldigt lång, men även väldigt väldigt bra. Brad Pitt som har huvudrollen och då blir det sällan fel. Brad som ung, det är kalas på HÖG nivå kan jag lova. Det är riktigt ögongodis.
Sen fick Ida och dom gäster, trevligt och även väldigt god mat.
Åkte hem runt tolv för Ida fick för sig att åka till Richard, höhö!!

Men men, nu har jag fått mig en rejäl sovmorgon och sitter nu här och degar. Precis som det ska vara på en söndag.

Puss hej

Helt amazing. Så jävla sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0