Jag har tappat suget!

Gällande att blogga dåra. I alla fall just nu, i kväll alltså.

Helgen har varit trevlig, tänkte sammanfatta den lite snabbt såhär innan en ny vecka drar i gång.
I fredags efter skolan så mötte jag upp Mickis (första gången vi sågs på två veckor. Kan bara säga att det var skönt att se henne igen!) Johanna och Sofia och vi åkte in till stan. Väl där så mötte vi Anton och Markus, och sen kom även Himer haha. Vi gjorde inte så mycket, men det var trevligt ändå.
Kom hem runt sex tror jag, åt middag och kollade sedan på Idol, runt elva så kom Anton hit och sov här.

På lördagen så åkte Anton hem rätt tidigt och jag tog det bara lugnt resten utav dagen. Började fixa mig runt fem och åkte in till stan runt sju. Åkte alltså till Östermalm som jag skrev i inlägget innan, mötte Jossan och drog på en fest där. Det var trevligt, inte så mycket folk, det var mer som förkrök. Jag drog sedan vidare för att möta mickis, Himer, Anton och Johanna i Blackeberg, men festen som var där sög tydligen ganska rejält så dom ville åka hem. Dom väntade på mig i Bromma och där fick vi sedan sitta i ca en timme för att vänta på bussen, det var rätt kul, var jag minns i alla fall haha.
Men ja, sen åkte vi alla hem och Anton sov här i går med.

Idag har jag varit med min underbart fina Ida, vi tränade på gymmet och var sedan hemma hos mig. Mucho trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0