Lördag

Blev väckt tidigt i morse utav mamma och pappa, runt 10. Känns jävligt tidigt när jag skulle kunnat sova tills typ nu. Haha.
Hade i alla fall lovat dom att följa med och storhandla lite, så ja, en underbar dotter som jag är så höll jag mina ord haha. Vi var väl inte borta så länge tror jag, och någon storhandling blev det inte direkt heller. Bara lite nödvändiga saker. Jag fick blandannat två rullgardiner till mina fönster, så det blir mööörkt i mitt rum på morgonen, så jävla skönt. Annars lös solen rätt in. Ganska så jobbigt.

När vi hade handlat så körde vi mamma till Sussie, hennes kompis, för dom ska på fest i kväll.. En vän till dom fyller år så ja, dom skulle ut. Trevlans! Pappa stannade dock hemma. Han håller på och fixar och trixar med bilen konstant nu, för att få den såld. Vi ska köpa en ny bil nämligen. En som är manuel, så att jag kan övningsköra också.

När vi kom hem så satte jag på Flashback albumet och sen började jag städa mitt rum lite smått, rätt behövligt. Nu ser det i alla fall lite bättre ut. Najs.
Snart är det middag som gäller och lite senare i kväll så kommer Anton hit, mys. Men ah, ha en trevlig Lördag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0