Not a lot right now makes sense to me.

Det här visade sig inte riktigt bli min kväll. Jag mår inge bra. Inte alls faktiskt. Och nej jag är inte förkyld eller något.. Det är på ett helt annat plan det här måendet ligger på. Allt är skit och jag vet på riktigt inte vart fan jag ska ta vägen. Det är ett helvete. Vad ska jag göra?
Fan låt mig dö för ett tag.

Skolan började halv elva idag med mediekunskap, dom lektionerna är helt i min smak faktiskt. Jessica redovisade om disney och det var najsnajs, när vi slutade vid halv tolv så åkte jag och Jess och köpte godis sen drog vi hem till Fredrik och var där ett tag, och sedan vidare hem till Jessica. Väl där så kollade vi på film och åt godis, haha det var mysmys faktiskt. En nackdel är bara att Jessicas soffa är en jävla sömnsoffa. Jag lovar, varje person som lägger sig i den håller på att somna. Jag och Elise är experter på det där. Vi är dom två mest populära offren för Jessica's soffa haha.
Jaja nog pratat om soffan.. Det var i alla fall härligt att umgås med Jessica. Även fast jag träffar henne varje dag i skolan så uppskattas varje liten sekund.

Nu ikväll har jag inte gjort något speciellt... Kollat runt lite här på datan och hittade dom tre klippen på Robin och bandet i från Lund nu i helgen. Då vart jag glad. Det gjorde min kväll om man säger så. Tummen upp för Robin, som vanligt.

Nu ska jag stänga av datan... I morgon är det upp JÄTTE tidigt som gäller. Vill inte. Vill verkligen inte. Men men... Natti!

Världens finaste tvillingar fyller 20 år idag. Grattis!


Kommentarer
Postat av: Emelie Reijs

Honey :( what's wrong? :( I don't want you to be sad so please talk to me <3<3<3<3<3

2009-09-02 @ 03:40:48
Postat av: Sandra

Och jag 17 (a)<3

2009-09-02 @ 22:19:52
URL: http://thankful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0