Nu står jag och väntar på bussen.

65c6d10577a0716118f48df72679f197.png

Kolla varifrån!

Nu står jag och väntar på bussen. Det är fan svin kallt ute.. Jag står typ och skakar. Sen är jag kallblodig också.. Men jag tror inte att det har något med saken att göra. Nu är verkligen hösten påväg. I dag är det ju 1a september. Ingen sommarmånad längre med andra ord. Sjukt deprimerande. Slutar dock halv elva i dag så jag får väl åka hem och tycka synd om mig själv. Eller ska kanske börja på ljudlektionen i dag, då slutar jag iofs inte lika tidigt. Men men, det återstår att se haha. Ha en bra dag, puss


Kommentarer
Postat av: nadja

tack så mycket ! :D du har en fin design!:D

2009-09-01 @ 10:23:38
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0