Så jävla orättvist.


För några timmar sen när jag satt här vid datan så såg jag till min stora förtjusning att "Hannah Montana - The movie" hade laddats upp på tankafett och ja, jag vart ÖVERLYCKLIG. Så jävla happy. Har spanat in sidan typ varje dag sen filmen kom ut på bio, för att jag vill ladda ner den. Jag har velat se den filmen så JÄVLA LÄNGE. Ni anar inte! (Ja, jag är ett smygfan utav Miley Cyrus/Hannah Montana.. höhö).

Så ja, jag började självklart att ladda ner filmen och nu för ett tag sen så blev den klar. *LYCKLIG*. Men självklart, liksom of course, så funkade det inte. När jag går in på mappen där filmen ska vara, så är det bara massa jävla fitt ikoner. Jag blir så ledsen. Så jävla skit ledsen!! Min vanliga otur.
Detta har hänt mig en gång tidigare, även då med en film som jag så jävla gärna ville se. Det är väl bara då det händer i guess. Jag hatare.
Ingen Hannah Montana för mig i kväll alltså. Fuck off and die.




Kommentarer
Postat av: malin

Ladda ner genom thepiratebay istället då? Där funkar den.

Dessutom går tankafett och piratebay på samma spår typ så man åker lika mycket fast på båda ställena OM man skulle åka fast. Just so you know :)

Men som sagt så är det en myt att dom tar fast massa, det är mer för att folk ska bli nojiga och inte ladda ner.

2009-09-06 @ 21:06:12
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Maxoow

Massa ikoner?

Om det är typ "böcker ikoner", ja då är det inget problem att fixa. Bara att ladda ner ett program så att du kan rara ihop filerna till en stor :).

Klarspråk: Du buntar ihop alla småfiler till en stor fil med ett speciellt program vid namn winrar :)

Det programmet kan du hitta på Piratebay.org!



Varsågod på förhand om nu det var problemet:)

2009-09-07 @ 19:19:35
Postat av: Lisa

sv: Yes Max, det var massa skit böcker som kom upp. Jävla krångligt. Pallar inte ladda ner winrar, tror jag dessutom redan har det för har varit med om samma problem förut haha. Men förstår inte winrar heller. Men jag laddade ner filmen från piratebay nu, det funka:) Första gången jag lyckades ladda ner där i från. Duktiga Lisa!

2009-09-07 @ 19:28:50
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0