Sitter på textkomunikationen med j

1cc121a3f58ade0a52d081a88700922f.png

Kolla varifrån!

Sitter på textkomunikationen med jocke och max. Har en skit jätte as tråkig uppgift, som jag inte orkar göra. Är dessutom stört trött för det blev inte mycket till sömn i natt....
Plus att nyss när jag och Elise skulle gå från tunnelbanan till skolan så sprängde dom typ på tunnelbanestationen. Mmm jag blev skit glad för jag älskar verkligen sånt som smäller och låter högt. Love it! Det lät inte bara lite högt heller. Man vart ju måttligt chockad.. Jaja inte nog med det så regnar det också. Det här är verkligen min dag. Jag är sååå glad och på så himla bra humör. Nu återstår det att se vilka som förstår ironi också. Puss på livet..


Kommentarer
Postat av: ulrika

sv: eller hur hahaha! bara att låna på ;)

2009-09-02 @ 16:26:19
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0