Tillbaka till gamla rutiner

Kom hem från Ida för lite över en timme sen. Vi gjorde precis som jag skrev i inlägget innan, åt kladdkaka och kollade på Hannah Montana The movie haha. Sen umgicks vi lite med hennes små systrar Jonna och Amanda. Dom är bra roliga dom.
Jag och Jonna (10 år) kom in på ämnet Robin, och ja det spårade lite haha. Jag och Ida är bara jävligt taskiga och lurade i Jonna att jag ringde Robin så att hon skulle få prata med honom. Ida sprang iväg på toa och jag ringde till hennes mobil istället, hon svarade med en killröst och Jonna trodde det var Robin. Sen drev vi på, och ja hon gick på det. Började nästan gråta utav lycka. Hahaha.... Man får lite skuldkänslor. Men då får hon något att skryta om inför kompisarna i skolan sen;)

I morgon är det måndag igen (för er som inte visste det, höhö) vilket betyder skola. Blä. Jätte mycket blä. Vill inte, orkar inte.
Men i morgon ska jag även börja på innebandy igen, något jag har glömt att skriva här i bloggen. Men jag bestämde mig för det i förra veckan typ haha.
Jag har för er som inte vet, gått på innebandy tidigare. Började när jag var ca 12 tror jag och spelade i några år tills jag fick en knäskada som jag var tvungen att operera. Sen dess har jag inte spelat. Har dessutom inte tränat ordentligt på flera flera år, förutom mina och Ida's tappra försök på gymmet. Vi gick bara dit några gånger, tills vi inte pallade mer. Haha hörtiga tjejer.
Så ja, jag kommer inte direkt ha någon kondis. kommer väl typ dö lite där ute på planen.
Men det som känns så skönt är att det inte är något seriöst den här gången, vi spelar för att det är kul, har matcher på helgerna och så. Men det är nog inte samma sak som förra gången, då det var rätt seriöst.
Men det ska i alla fall bli skit kul verkligen, och jag är as taggad. Haha. Får väl se hur det går, stay tuned;)

Gruppbild på hur laget såg ut när jag spelade förut. Vet inte exakt vilket år det är taget, minns inte, men längesen var det i alla fall. Jag är, tro det eller ej, brunetten som sitter ner i mitten med målvaktskläder, bara för att jag glömde mitt mys-ställ (annat ord för det?). Nu går inte ens hälften utav dom på bilden kvar, men det ska bli kul ändå :)


Kommentarer
Postat av: Emelie Reijs

Förlåt Lisa, men jag orkar inte sitta imellan :( <3<3<3

2009-09-13 @ 21:22:57
Postat av: ulrika

åh, vad kul! vill också börja men känns lite sent liksom haha :(

2009-09-13 @ 22:03:03
URL: http://usomiulrika.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är bara föööör heta på denna bild hahahha

2009-09-15 @ 10:17:41
URL: http://malinaanerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0