Torsdaaag

Japp. Torsdag. Vilket betyder vadå gott folk? Jo men precis, att det är helg i morgon. Fredag. MYS!!

Jaja. Guten morgen! Ska strax dra mig till skolan. Kommer att komma aningen försent, men det gör inget. Jag har rörligbild nu på morgonen, en lektion som jag inte ens vill ha. Dumt att jag valde den. Men ja, fotogruppen var full så inget annat val.

I går var jag först i skolan.. Kom ju dit innan kl åtta på morgonen, duktig! Men ja, så var ju textkomunikationen inställd, så fick sitta och vänta i skolan tills kl halv tolv då våran andra lektion skulle börja. Men det var inte så farligt.. Hade sällskap, för typ hela klassen väntade i skolan så det var ok. Sen flöt dagen på och sista lektionen var gympa, men jag hade inga gympa kläder med mig så jag åkte hem till Anton istället och var där några timmar. Kom hem runt åtta, tog det lugnt, vid nio började IDOL så då kollade jag och pappsen på det, sen var det sängen som gällde. Somnade rätt snabbt, var en tröttis.

Jaja, nog om det. Nu ska jag ta mig något litet att äta och sen åka till bussen. Slutar sensenseeeeeeeent i dag. Blä. Men vi hörs när jag kommer hem. Alltså sensenseeeeeent. PÖSS!!

 

Höhö..

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiiin Lisa :*<3

2009-09-11 @ 09:32:24
URL: http://thankful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0