Trevlig dag!!

Först och främst så fick jag mig en riktigt skön sovmorgon, gick upp och duscha och fick sedan stressa som en galning till bussen bara för att jag fastnade framför datan ett jävla tag.
Videon till Another lover's gone hade ju tillex släppts och sen massa andra trevliga saker!!

Väl i bromma så mötte jag Jess och vi åkte till Centralen där hon hämtade ut sina biljetter till GBG, sen gick vi till Derbyshopen och hämtade ut våra biljetter till Idol några fredagar denna höst. Ska bli grymt kul!
Sen mötte jag i alla fall Himer och Mickis inne på skopunkten, Mickis köpte skor och sedan gick vi och åt. Mickis och jag i alla fall, Himer gick och mötte Anton.
Efter att vi hade ätit, eller jag hade ätit, så drog vi till piercing studion vid Gamla stan för Mickis skulle byta stav i sin tunga och jag passade på att fårga om jag nu kan skaffa en piercing i min eftersom mina blodårdror har värsta partyt där under. Dvs att jag har blodådror lite här och där under hela tungan, det var därför jag inte kunde pierca den för ungefär ett år sedan när jag skulle. Då jag piercade naveln istället.
Men vi frågade killen som piercar där och han bad mig sträcka ut tungan och sa direkt att det inte var några problem alls, utan bara att sätta den lite åt sidan. Jag vart skit chockad, men samtidigt jääääääääääävligt glad. För jävlar vad jag har velat pierca min tunga länge nu, och blev sjukt besviken när jag fick beskedet att jag inte kan göra det. Men nu så... Typ nästa vecka blir det av! NAJS.

I kväll blir det bara chill här hemma, fett skönt. Idol och allt som hör till!!:)
I morgon kl ett så ska jag fixa nya extensions, och hoppas på att Ida följer med och håller mig sällskap under dom timmarna som jag behöver vara där haha.

Nog om det, ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Anton

jag har världens finaste flickvän!!<3

2009-09-25 @ 21:40:03
URL: http://hartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0