Vill inte. Vägrar.

Såhär ligger det till gott folk.... Jag börjar känna mig sjuk igen. Ont i halsen, seg i huvudet och allmänt hängig. Det är förjävligt.
Visst det är aldrig kul att vara sjuk, men just den här veckan så har jag Idol live inbokat både i morgon och på onsdag, torsdag möjligen picering and so on. Med andra ord ingen höjdar vecka att bli sjuk på.

Hoppas som fan på att det inte blir värre...

För övrigt så har jag inte gjort mycket alls i dag, sov ju hos Ida i går och åkte hem rätt tidigt på dagen i dag. Jag har typ suttit här och varit en nörd, hjälpt Stina med hennes design på sin blogg. Jag är nöjd, hon med, så det är ju kanon bra! :)

Nu har One tree hill börjat, så jag ska fortsätta att kolla på det. Senare i kväll så blir det solning med Ida.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Noo, det låter inte bra:( Hoppas att det blir bättre ! <3

2009-09-27 @ 19:47:23
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0