You don't even know...

Jag känner mig rätt tom i dag. Tom på ord.
Jag vill verkligen skriva något, helst skriva ner allt. Men vad är då allt?

Det ända som skrivs ner i min blogg är väl vad jag gör om dagarna, och det må inte vara mycket. Något annat som ofta syns i bloggen är känslor. Det här är mitt sätt att samla känslor på, försöka skriva ner dom så gott som det går. Utan att avslöja för mycket.
Det här är en samlingsplats för känslor. Alla slags känslor. Nu på senaste tiden så har det ju mest varit depp, bara depp kan jag erkänna. Kan ju inte bli så kul att läsa om en person som ständigt mår dåligt har jag kommit fram till, så därför försöker jag att bespara mina negativa känslor för er. Jag försöker hålla humöret uppe när jag bloggar, försöker vara posetiv. Men det är inte alltid så lätt. Visst, det är min blogg, jag skriver vad jag vill och om vad jag vill. Jag kan skriva ner allt skit om jag känner för det, men det blir ju inte roligt för mig heller sen när jag ska kolla tillbaka på just denna månad. Det blir inte kul att minnas hur man mådde i just den stunden. Eller så är det tvärtom, att man tar lärdom av det. Att när jag sedan tittar tillbaka på allt detta så kan jag påminna mig om att jag aldrig ska låta mig själv må på det sättet igen. Men det är oundvikligt. Känslor är oundvikliga.

Jag sitter här och är helt meningslös. Ensam. Trött på det mesta. Utan vilja. Men det spelar ingen roll.. Det kommer att kännas bättre så småning om. Det är när man mår dåligt som man lär sig att uppskatta det man har. Man märker även hur små saker kan påverka än så jävla mycket. Som när Robin dök upp på Idol igår, jag blev så jävla glad av att se det och log konstant efteråt. Kan ni då tänka er att jag satt och grät floder bara en timme innan det? Det är sådana där små saker som behövs, inget mer. Och fasiken vad det uppskattas.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen tror jag. Eftersom att jag lyckades ladda hem Hannah Montana The Movie för några dagar sen. Det har jag glömt berätta! Men glad är jag. Har ju såklart redan hunnit se filmen, men ska göra det igen, bara för att liksom. Det är en sån där liten sak som får mig på bra humör:)

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: emelie reijs

Jag kommer hem snart :)<33333

2009-09-11 @ 23:32:09
Postat av: Maxoow

Fortsätt kämpa Lisa :)

Du ska se att det blir bättre till slut!



Juste fick du programmet att funka:P?

<3

2009-09-12 @ 01:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0