Glad Påsk

Har nyss smällt i mig en stor påskmiddag och börjar undra över hur länge jag kommer få behålla den i magen med tanke på att tårtan jag åt innan kom upp lika snabbt som jag svalde i stort sätt. Har mått illa hela jävla dagen. INTE KUL mina vänner. Det här är riktigt... Ja.... Jag vet inte. Märkligt är nog rätt ord. Läskigt funkar också.

Men om man bortser från det så var maten sjukt jävla god. Precis som julmat. Det är ju samma mat liksom. Som julmust och påskmust, som förövrigt är den godaste läsken.
Men det var en mysig middag med la familia.

I går så kom Jossan hit och vi hade det trevligt. Vi kollade igenom gamla, och ja då menar jag riktigt gamla bilder på datan från när vi var bra mycket yngre. Två små söta individer minnsan.
Runt klockan tio på kvällen så kom även mina två favoriter Ida och Malin hit och sov precis som Jossan kvar här. Vi somnade inte för ens klockan fem i morse skulle jag gissa på. Låg och prata och skratta natten lång. Så jag är helnöjd med gårdagen kan jag tala om.

P.s Jag är döds förkyld. Har aldrig i mitt liv varit såhär förkyld. Jag mår inte dåligt, är inte sjuk. Men nyser, snorar och det rinner och har sig som bara den. Helt sjukt. Riktigt jobbigt faktiskt. Så det plus detta konstanta illamående är inte något att hurra för kan jag lova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0