Hej hej hallå

Igår så åkte jag, Ida och Malin hem till Tintin och åt en god middag som vi själva lagade. Talangfulla!! Haha. Planerna för kvällen var först att vi skulle hem till Jesper i Kärrtorp men så blev det inte, vi stannade istället kvar hos Tintin hela kvällen.
Jag, Ida och Malin tog nån buss runt halv tolv från Tintin och hoppade sen av hos Michel i Stenhamra där även Emil, Gedis och Axel var. Vi kollade på några filmer och fick sen skjuts hem av Axel runt två eller tre, skönt att slippa gå hem i regnet.

Idag har jag först varit med Ida och Mallan och sen chillat lite hemma en snabbis också.. Planerna var att träffa John i kväll, men så blev det inte heller, haha jag känner verkligen att alla mina planer inte alls blir som dom ska nu för tiden.
Så ja, nu sitter jag här hemma hos Malin i stället och väntar på att hon ska bli klar. Taggar med lite musik. I kväll ska vi hem till Gedis med lite annat folk, blir nog trevlans.


Langar en bild på Malin bara för att demostrera lite över vilken snygg vän jag har!!


Kommentarer
Postat av: maaallan

Men du e ju också snygg !!! ;D <3

2010-04-13 @ 16:53:57
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0