It's never to good to be true. Never.

Grönalund igår! Kul att få träffa tjejerna igen. Mina fina vänner. Även två tjejer från Rebeckas klass var med, skit trevliga och roliga haha. Vädret höll sig fint, kallt som in iiiiiiii.... Men det dög. Inget regn i alla fall. Det var dock äckligt mycket folk och flera kilometers långa köer till alla attraktioner. Skit segt. Vi hann åka tre saker. Vi stod i kön till Popexpressen i 45 minuter(!!!!!!!) och precis när det var våran tur så stänger dom av skiten och skyller på vattenskada. Vattenskada my ass. Nä.. Servicen på Grönan var inte på topp igår. Vi fick vänta på våran mat i en halvtimme cirka för att att dom som jobbade där måste på riktigt ha blivit tappade i golvet när dom var små. Killen i kassan var inkompetent for sure.

Efter Grönan så åkte jag och Mari hem till Victor som hade fest. Det var lite segt, men det var kul. Jag mådde skit dåligt och var otaggad som fan, men fick sedan i mig några glas vin och humöret var på topp.  
Kom hem runt tre tiden, åt fetaste mackan och somnade sedan som en klubbad säl på fem sek.

Idag är släkten här, och hockey står på schemat just nu. Heja dif. Senare blir det middag med folket och sen får jag se om jag pallrar mig iväg. Är bjuden på fest i Bromma, men ska upp tidigt i morgon så jag tror inte det är någon idé. Får la se.

Mickis har bilder från igår kväll, så ni får se dom senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0