Blogg Regn regn regn. Det syns förmodligen...

dsc07122 (MMS)

Blogg Regn regn regn. Det syns förmodligen inte på bilden, men vädret visar bara regn. Jävla sverige. Jag kan bara inte låta bli att tänka på att för exakt en månad sen så befann jag mig på rhodos. Vid den här tiden för en månad sen så hade vi förmodligen precis kommit tillbaka till hotellet efter att ha ätit middag och köpt med oss kvällens alkoholintag, för att sedan sätta oss på balkongen och föra. Och framför oss hade vi en lång natt som bara bestod utav att skratta, dansa, sjunga, skrika, flippa och dricka. Jävla skit vad jag längtar tillbaka. Istället ligger man nu här och har ångest över att man ännu inte har somnat för man ska upp sådär svinigt tidigt i morgon och sen genomlida en äckligt lång dag i skolan. Kuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0