Finbesök

Idag helt utan mitt vetande så dök mina två mostrar och två kusiner upp här hemma. Vi har inte träffat dom på evigheter, så det blev en liten chock. Men dagen har varit hur trevlig som helst och även fast jag inte var socialaste tjejen på jorden så njöt jag av deras sällskap och hoppas att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen.

Nu är klockan redan halv åtta till min stora förvåning och jag har inget planerat för kvällen. Men det gör mig inte ett skit, finns inget skönare än att bara ligga hemma och inte göra någonting, fast ja lite rastlös blir man ju, jag ska inte ljuga. Och med tanke på att skolan börjar om exakt en vecka idag så borde jag fan göra allt annat än att bara ligga hemma. Men jag har en del planerat nu i veckan och jag hoppas på att dra en skön utgång med fina vänner innan skolan börjar. Vi får väl se hur det blir! :)


Kommentarer
Postat av: Mickis

En skön utgång är självklar! När? :D <333333333333333

2010-08-10 @ 13:41:22
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0