Kräftskiva och lite rock

Igår var en riktigt lyckad dag/kväll/natt.
Det blev återförening med dah old gang, mina fina flickor. Jag styrde kräftskiva på baksidan, i solen. Så där satt vi ett par timmar och drack och pratade om allt som ploppade upp i våra huvuden. Runt kl nio så drog vi oss till "Ölsta rocken" där vi mötte upp grabbarna plus Annelie och där spenderades resten utav kvällen.

Med lite för mycket utav det goda igår så gick tiden skit snabbt och helt utan att jag visste ordet av det så satt jag hemma på baksidan igen med familjen och gästerna. Där satt jag i nån timme och pratade så gott som jag kunde med den vidriga fyllehickan jag drog på mig och gick tillslut och la mig. Men då ringer Jocke och ja, precis som vanligt så slutade det med att jag låg och snackade med honom i några timmar. Kl sex i morse somnade jag, så idag är man ju sådär lagom pigg haha.

Snart ska jag äta middag här hemma och sen ska jag börja dra mig mot Jessica där jag ska spendera natten. I morgon börjar skolan. Helt sjukt. Idag är den sista dagen på mitt sista sommarlov. KUL. Vart tar tiden vägen? Ett år kvar till studenten.... Stört!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0