På hemmaplan

Japp, för några dagar sen så var jag nyss hemkommen efter två veckor i Rhodos paradiset.
Jag har bokstavligtalat varit d.ö.d sen jag kom hem, så det är därför jag inte har tagit mig tid till att skriva några rader här.

Nu har jag i några dagar bara legat hemma och vilat upp mig. Nu har jag smakat på hemmalivet och nu vill jag tillbaka igen, mer än någonting annat. Jag vill sola, bada och snorkla. Jag vill äta en mysig middag ute med mina finaste vänner. jag vill föra på balkongen. Jag vill spåra på grabbarna grus. Jag vill shotta inne på Alexander. Jag vill bara njuta utav livet och inte behöva tänka på att tillex. skolan börjar om ca två veckor.

Jaja.... Nu ska jag hem till the love of my life, Ida Bimer och umgås. Mitt ljus i mörkret.
Vi hörs när vi hörs people!!



Om ni bara visste hur mycket jag önskar att jag satt där just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0