Aug 2010, 27/28/29

I fredags bjöd jag hem hela sköna grabbgänget och sedan alla mina favorit tjejer. Det blev en jävla massa dans, skratt och sång. Och kvällen blev skitlyckad. Man var dock för trött för att hålla på vidare länge. Det blev deckmode för grabbarna i soffan runt kl tre tror jag, där dom somnade sittandes med musiken på högsta volym. Själv kom man i säng nån timme senare efter att ha ätit en exlusiv middag med Ida sådär mitt i natta.

Lördagen var riktigt seg då man mådde lite sådär. Den spenderades i alla fall med Ida här hemma framför tvn och massa mat till det. Senare på kvällen så åkte vi hem till henne och kollade på film osv. Jag stannade för natten då jag inte var skitsugen på att sova helt själv här hemma. Liiiiiite mörkrädd kanke. Bara lite. Haha.
Men eftersom Ida hade manligt besök så lät jag kärleksparet sova själva i Idas säng och tvingade istället ut småsyskonen från deras rum och sov där, vilket var sådär halvuppskattad från dom haha. Somnade på två röda i alla fall, eftersom natten innan inte bjöd på skitmycket sömn direkt.

Igår så hängde jag med Ida och Emil ett tag på dagen tills jag åkte hem, duschade och tog det väldigt lugnt. Fattar inte hur jag kan vara så jävla trött på hela tiden haha.
På kvällen så åt jag och wifey middag på grillen, och ja så mycket mer än så hände inte igår. Förutom att mamma och pappa kom hem också såklart.


Kommentarer
Postat av: Mari

mäh jarååå" :'(

2010-09-01 @ 22:23:34
Postat av: Lisa

men snutti, du skulle ju spela match dagen efter. du fick komma, det visste du väl? knasis!



om det var det du menade haha :)

2010-09-02 @ 22:11:17
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0