Worry less. Smile more.

Mys hemma hos Ida igår. Även Mallan tittade förbi. Vi kollade på film med hela stora familjen och runt kl elva så blev det oväder fo sho. Det åskade och blixtrade rättså ordentligt utanför fönsterrutan. Så ja, vad mer kan man begära utav en myskväll? Vi kröp ner på två madrasser som vi lagt i småsyskonens rum och somnade inte långt därefter. Fast sen att vi vaknade nån timme senare utav en svinfull Hampus behöver jag väl inte nämna hehe..... Hoppas på att filmen kommer upp på fejjan bara, det vore ju det ultimata.

Idag har det regnat hela dagen så man har ju inte gjort så mycket mer än att ha tillbringat sin tid inomhus. Dessutom mår jag fan pissigare än någonsin idag. What's up med den här jävla rhodos-hostan som aldrig vill ge med sig??? Och sen lite feber på det är ju inte skit härligt kan jag lova.


Malin och den då nybliva 18åringen


Kommentarer
Postat av: Mari

Lägg upp bilderna på feeejjan!

Du jag har också kvar hostan, så jävla jobbigt plus att jag får feber fram och tillbaka och mina halsmandlar är typ ballonger :O

<3

2010-08-09 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0