Baby your'e a firework

Med bara några timmar kvar på 2010 så tänkte jag försöka sammanfatta året lite mitt i all stress här hemma hos Malin innan vi drar och firar in det nya året.

Året inledes med världens bästa nyårsafton tillsammans med världens bästa människor på en fest i Nacka. Kvällen blev lyckad från start till slut.
Dagen efter vaknade jag upp hemma hos Malin och kunde ha mått bättre om vi säger så, men jag var glad för det och var taggad på ett nytt år med nya möjligheter.

Dom kommande månaderna längtade jag bara till våren och när våren väl kom så längtade jag till sommaren. Det här var ju sommaren då allt hände. Det började med studentskivor för alla 91or och det var en jävligt rolig vecka kan jag tala om trots att man mådde lagom bra efter att ha festat 6 dagar i rad. Sen blev det skolavslutning för min del vilket visade sig bli våran sista skolavslutning på Hässelby gymnasium eftersom skolan sedan lades ner. Något som jag än idag är riktigt besviken över. Trivdes så jävla bra i den skolan.
Sen blev det i alla fall sommarlov och jag levde livet med mina fina vänner, solade, badade, åkte båt, festade och så smörade även jag och Ida till oss ett jobb på grillen. Lite extra cash var bara ett plus.

På midsommarafton så åt jag middag hemma med Malin, Jossan och Julia, blev svinfull och drog sedan hem till Mari som fyllde 18, och firade henne långt in på småtimmarna.
Knappt en månad efter Mari så var det min tur att fylla myndig, en jävligt speciell dag. Det kändes verkligen att den födelsedagen var lite utav "a big thing" till skillnad mot tidigare år. På natten mellan den 10/7 och 11/7 så drog jag, Mickis och Linn ut för första gången. Beställde in hur mycket dricka som helst och blev minst sagt väldigt onyktra, hade skit kul och firade rejält. Dagen efter så följde jag med familjen och vänner ut med båten till blålagunen och låg där och spydde i ett par buskar, baksmällan var inte nådig men det var det värt.

Sommaren fortsatte med utgångar, sommarflörtar, sola, bada och umgås med vänner. I slutet av Juli kom dagen som jag, Mari och Ida hade väntat på hur länge som helst. Vi drog till Rhodos i två veckor och bara köööööörde. Det blev två jävligt galna veckor kan jag lova. Allt hände. Allt. Hade så kul så det finns fan inte ord för det. En upplevelse som jag aldrig kommer glömma och helt klart sommarens höjdpunkt.

Hösten smög sig på och allt det roliga tog tvärstopp när skolan började. Eftersom Hässelby lagt ner så blev vi flyttade till Riddarfjärdens gymnasium där jag redan från första början vantrivdes. Det är en sjuk resväg för min del och skolan i sig är ingen höjdare. Det var en sån stor omställning från Hässelby till Riddarfjärden, och jag är en person som inte gillar förändring. Men snart är det 2011, året då jag tar studenten så det är bara att kämpa på, snart börjar livet på riktigt.

Gott nytt år på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0