Kiss it goodbye

Jag har spenderat hela den här dagen i stan med Malin. Till att börja med så gick vi upp svinigt tidigt för att komma in till staden hyffsat tidigt, men vi struntade i första bussen, åt frulle framför tvn och mös lite och började istället att GÅ i snöstormen till busshållsplatsen för att ta nästa buss, men den missar vi med tre minuter. Surt. Vi hade dock tur för min granne körde förbi så vi liftade med henne och hann ikapp bussjäveln och hoppade sen av hemma hos Mallan för att hämta lite saker. Vi kom in till stan cirka klockan tolv skulle jag gissa på och där började stress-shoppingen bland folkmassan. Jag köpte ett par jeans som jag verkligen behövde, har nämligen ett par sedan tidigare som snabbt blev mina favoriter och nu är dom utslitna till max. Skulle jag fortsätta använda dom så skulle jag snart gå med baken bar för hålen som blivit i dom blev bara större och större. Men nu har jag alltså ett nytt par som jag måste slita med kärlek. Tar ju ett jävla tag innan dom både sitter snyggt och är sköna.

Vi drog oss hem runt sex och nu sitter jag här hemma och myser samt lyssnar på mjusika. Ska strax poppa pocorn, fixa dipp och sätta på en bra rulle. Börjar bli sjuk. Känner mig sådär äckligt hängig. Jippi.


Såhär bråttom hade Malin i morse. Snacka om att jag inte hängde med. Hej mitt vinterland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0