Tonight alright

Jag hade världens mysigaste julafton igår. Trots att jag var lite smått bakis. I torsdagskväll så mös vi in julen hos Mari, med några glas vin för mycket kanske, jag och Ida vinglade till bussen kl tolv för att komma hem hyffsat, och det gjorde vi. Men jag vaknade sen kl 7 på julaftonsmorgon och då mådde jag fan inte prima alltså. Men jag hade världens mysigaste kväll hos Mari tillsammans med, Ida, Micke, Malin och Fanny. Vi spelade ett sjukt roligt sällskapsspel som framkallade en hel del skratt. Tackelitack till systrarna Aanerud som bjöd in till en lyckad kväll!

Juldagen rullade sedan på och runt lunch någon gång efter en liten mini-julklappsöppning här hemma så började vi våran färd mot kusinerna. Vi kom fram strax innan Kalle Anka så vi kollade på det, minglade runt lite, pratade med släkten, skrattade, åt världens bästa julbord, hamnade i matkoma, myste lite framför tvn, busade med lillkusinen och sen paketöppning. Jag är svinnöjd med mina julklappar, fick allt jag önskat mig. Två "rolling stones" t-shirtar, tre klänningar, UGGS, tre böcker (Carolina Gynning - Ego Woman, Andreas Carlsson - Live to win och Bingo Rimér - En flickfotografs bekännelser), min efterlängtade D.Brand jacka, tofflor, presentkort, smycken, äkta lovikavantar, en skitsnygg väska, halsduk/sjal och en stickad "poncho". Tror jag fick med allt nu. Tänkte försöka kirra bilder på det mesta sen, så ni får se.

Idag blir det bara mys hemma, det var tal om utgång men så blir det inte, så istället ska jag ligga i sängen, läsa och äta onyttigheter som gör mig tjock. Lite det som julen är till för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0