Ute i sista minuten

Jag, mamma och pappa tog oss in och julhandlade idag. Innan idag så hade jag inte köpt en enda julklapp. Way to go. Nu är jag klar i alla fall. Tror jag. Skulle vilja köpa till mina fina tjejer också, men vi har sagt att vi inte ska göra det, får väl se. Nånting är dom värda. Om så bara en liten choklad kaka. Eller nej, inget sånt, det äter vi fan nog av ändå heeeehe.

Hela kvällen har i alla fall spenderats åt att slå in julklappar. Mysigt men jobbigt. Kan ju passa på att erkänna att jag inte är nån höjdare på att slå in paket. Ser ut som om en sjuåring har slagit in mina paket. Men fan, pappret ska ju ändå rivas av om två dagar. Appropå det, kan fan inte vänta, vill ha mina julklappar nu, nu, nu. Kanske är sju år ändå?

Nu ropar sängen på mig så det är bäst att joina. I morgon ska jag till stan med mina kompanjoner tror jag, och på kvällen ska jag Mari och Ida mysa med julgodis och sällskapsspel. Längtar lite. Så ja, vi hörs i morgon om jag nu inte blivit bombad. Inget att skämta om. Jag har undivkt stan sen det hände, men det håller liksom inte.

Puss på er


Mörk bild. Skyller på ajfånen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0