Dancing in the moonlight

Klockan åtta igårkväll när jag låg nerbäddad i soffan framför Harry Potter och hans kompanjoner så smsade Mari och sa att vi skulle dra ut i alla fall, så det blev en jävligt spontan utgång. Tog halv tio bussen in mot stan som även Mari och hennes syster Malin hoppade på och sen åkte vi hem till Caroline's brors lägenhet och drack champagne samt goda drinkar tillsammans med Caroline och Trixie. Klockan tolv drog vi till hötorget men visste fortfarande inte vart vi skulle gå men kom tillslut överens om att vi inte skulle köra nån jätte utgång, utan vi drog istället till Oxid och dansade tills stängning. Det spelades riktigt skön musik och vi träffade jävligt roliga människor.
Kom inte i säng för ens runt fem, så jag är lagom seg idag kan jag tala om.

Just nu sitter jag och väntar på att Mallan ska dyka upp. Tvingade hit henne för jag känner att jag behöver sällskap. Ida är i Dalarna och jag saknar henne pyttelite (läs: skitmycket). Är henne evigt tacksam för att hon gång på gång pallar lyssna på mitt babbel om skitsaker som sker just nu.
Det hade dock kunnat vara så illa som så att jag faktiskt satt och lyssnade igenom depp-listan på spottan just nu, men som den krigaren jag är ska jag bita ihop, fan vilken matcho-maja jag är alltså. Men man ska fan inte deppa åt skitsaker. Deal.


Glad tjej tillsammans med Malin i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0