Fick nyss en chock....

.. jag insåg precis att det inte ens är en månad kvar tills jag och Bellsan ska se TH i Globen.
Jag har inte har alls funderat mycket över detta och när jag tog en extra titt på datumet nu, så insåg jag alltså att det ta mig fan inte är lång tid kvar alls. Shit.
Visseligen så hade det varit skillnad om konserten dom skulle haft i Stockholm 2008 hade blivit av. Då var jag helt galen i killarna och deras musik. Kunde låtarna utan och innan.
Nu är det inte riktigt samma sak för mig, inte för Izabelle heller tror jag. Men jag ser ändå fram emot detta så sjukt mycket och det ska bli dö kul. Ett minne för livet.
Nu gäller det bara att börja mata in låtarna från deras rätt så nya platta Humanoid ännu mera.



HUMANOID CITY TOUR 2010


Kommentarer
Postat av: izabelle

wohohoo! indeed. det kommer aldrig bli samma sak som 2008, men vi får göra det bästa av saken :D btw, så önskade jag nicklas hocker som förband hehe, får se hure går med det ;)

2010-02-12 @ 08:29:25
URL: http://belliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0