We all must go through it sometime

Dagen började kl elva med matte. Vi skulle ha test, men det var dock bara jag, Jocke, Tullan och Simon där från början. Resten av klassen kom väldigt sent, så då blir testet i morgon i stället. Noga med att skriva test och inte prov, för det är just vad det är, ett test och inte ett prov haha.
Efter några hundra raseriutbrott från Nasers (läraren) sida så var lektionen slut.

Lunch.

Ljudlektion. Rätt kul. Men jag tappade humöret så jag satt mest tyst. Jävla IDIOT vad jag stör mig på dig. Så fort du kommer på tal så växer en enorm ogillade känsla inom mig!!!!!! :)
Jag drog i alla fall lite tidigare, mötte the love of my life i bromma och sedan gick vi och käkade sushi. Jag har ta mig fan varit sugen på sushi sen en månad tillbaka nu, så Ida gjorde mig lycklig när hon svarade ja på min frågan om hon ville äta det med mig efter skolan.
Sen fick vi även sjkuts hem utav pappsen, så vi slapp bussar och skit. SKÖNT!


Ja ja, är newbie och äter med bestick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0