It's not a story about loving relationships

Jag är på så otroligt äckligt dåligt humör. Varning.

Det blir en hemmakväll för min del... Visst, okej jag erkänner, lite skönt är det ju, men ändå.
Jag pratade med Mickis tidigare i dag och hon sa då att Himer var ensam hemma i kväll och att kanske lite folk skulle dit, men visste inte riktigt.
Hon hörde av sig nu igen och ja, det blir av. Men det är omöjligt för mig att hinna duscha nu och sen åka ända till Tullinge och komma fram i en hyffsad tid. Så det blir inget för min del i alla fall. Skit synd faktiskt. Hade inte bangat på att träffa Mickis.

Sen finns det andra saker som tynger ner mitt humör också. Självklart inte bara att jag får stanna hemma en fredagskväll, för sånt överlever man.
Men jag är så trött på folk. Vänner som inte beter sig som vänner och killar som bara är så jävla äckliga och vidriga. Och övrigt falska människor.
Blir bara så jävla lack på hur folk kan beté sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0