Lördag

Helg!!!! Lov!!!!!!!! Riktigt gött måste jag ju bara säga.

I dag gick jag upp hyffsat tidigt, åkte med mamma och pappa och hämtade alla Neo's saker. Så som säng, matskålar, koppel, halsband, refläxväst, och andra kläder. Riktigt fina saker, och man kunde verkligen se hur nöjd han var när han fick lite av "sitt eget" hit :)

Sedan fick jag skjuts till hby där jag hade bokat tid för att sätta i nya extensions. RIKTIGT skönt med nytt, mitt andra var sjukt slitet och hade växt ut en rejäl bit. Så nu är man ny och fräsh på skallen igen då haha.

Kvällen har spenderats hemma, med en god skaldjusmiddag och melodifestivalen. Fasiken vad rörd jag blev av Anna's framträdande och när hon sedan gick vidare till finalen med mest röster! Ett stort grattis!:)
Kul tjej tänker ni nu, som sitter hemma varje helg och kollar på melodifestivalen som en annan 40+:are liksom. Haha, men det är ju så jävla mysigt. Kan inte rå för det. Men jag ska inte ljuga....... FAN så sugen jag är på fest just nu. Det var ett tag sen. Hoppas innerligt att det blir något nu under lovet. Annars tar man väl igen det ganska rejält i sommar.... Fylla 18 barre och sedan en utlandresa. Den här sommaren kommer bli kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0