Sunday evening

Jag vet att bloggen är väldigt cheesy just nu och handlar i stort sätt bara om Darin och hans medverkan i melodifestivalen. Men jag har inte så mycket annat att skriva, då jag har tagit det lugnt i flera dagar nu. Inga nya bilder och ingenting att berätta dvs. Dessutom så är det här med Darin och melodifestivalen jävligt stort för mig, så ja... haha.

Har för det mesta bara varit hemma och lärt känna lillplutten, Neo. Allt går fin fint och han på riktigt avgudar mig. Det känns skitskumt och jag blir lika förvånad varje gång jag kommer hem och han blir helt utom sig av lycka. Springer runt i cirklar, skäller osv haha.

I kväll blir det mys framför Wallander tror jag. Dock så har jag blivit en riktig tönt gällande läskiga filmer på sista tiden..... Klarar verkligen inte av att kolla. Stänger av ljudet, vilket hjälper lite haha.



Pluttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0