1 Januari 2010

Jag mår......... Inte speciellt bra..... Men ack så nöjd jag är med gårdagen. Hur lyckat som helst!

Trots att jag är så pass seg i kroppen så att jag knappt orkar lyfta mina bakis-fingrar över tangentbordet så gör jag det ändå... För att det är ett nytt år, eller nått haha.

Min kväll började hemma hos Emil. Vi chilldrack lite och spelade xbox medans grabbara (förutom Michel och Axel) stod i köket och fixade med maten, precis som det ska vara haha.
Sen åt vi, det blev som sagt sushi. Hemmagjord. Fy i helvete VAD GOTT DET ÄR!!! Det var ca 6:te gången jag åt det och det blir bara godare och godare för varje gång. I går var det verkligen sådär ruskigt gott. Jag åt dock bara 5 bitar ca, för jag blev så jävla mätt.
Efter maten så satt vi bara och umgicks i ca en timme och sen gick vi till bussen. Eller ja, sprang.
Vi åkte till blackan där det skulle vara lokalfest. Fast det verkade inte speciellt najs och folket var skit otrevligt. Nån kickersbrud som kaxa till sig. Vi fick inte komma in vilket jag är glad för, för vi drog då till en fest i Nacka. Skit lång resväg, tog en evighet kändes det som, fast ändå inte. Med lite alkohol i kroppen och med det trevliga sällskapet vi faktiskt var så gjorde inte resan någonting alls.
Festen i Nacka var hur som helst skit rolig. Trevligt och lagom mycket folk, skön stämmning liksom. Jag hade jävligt roligt helt enkelt!

Jag och Malin kom hem kl 6 i morse, stupade i säng direkt. Hur skönt? Väldigt skönt. Eller nej, vi åt innan. Hur gott? Jääävligt gott!! Hur kommer det sig att ALL mat alltid är mycket godare på fyllan? Har alltid undrat liksom...
Jaja, gott nytt år på er folket och hoppas att erat nyår var lika lyckat som mitt.


Lite bilder, resten finns på ansiktsboken.


Mys


Haha nej, det var icke planerat att vi skulle se likadana ut jag och Mallan. Men hon hade jeans till, jag tights, lite skillnad i alla fall ;)


Jonte som langar blicken och sedan har vi Michel och Malin, som är uppe i en het disskusion av att dömma Malins finger där vid sidan av Jontes huvud hahaha.


Gott gott gott!


Axel och Tintin fann varandra långt där inne i dimman.
Diggar bilden som fan.. Axel ser feting pimp ut, står där och chillar med handen i fickan och rullar lite tunga liksom. Vardagsmat! ;)


Kommentarer
Postat av: malin

tackar även dig för en super kväll baby!!

2010-01-02 @ 23:07:18
URL: http://whatmakesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0