Ain't no sunshine

Vaknade kl halv elva i dag av att dom sågar ner hela skogen bakom vårat hus. Vi ska tydligen få en riktigt grym utsikt. Eftersom vi bor på en upphöjd så har vi en hel dal bakom våran tomt och där tar dom bort alla träd, så får vi värsta sjöutsikten även bakom huset. Längtar som ett jävla as till sommaren.
I morse drömde jag att det var sommar och fick ont i magen så fort jag kollade ut genom fönstret när jag vaknade och såg detta vita vinterland.
Det är fan bara Januari/Februari...... Vill ha vår NU.

Är ledig i dag för vi har utvecklingssamtals dagar i dag och i morgon. Mitt samtal är i morgon kl tolv. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

:o jag vill komma till dig nångång!! :) btw. jag och jessica har pratat om gbg resa vi tre i vår (: du vill också va? :D <3

2010-01-26 @ 19:26:38
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0