Falling in love wasn’t my plan



En "måndags-sliten" Lisa....

Skolan var chill i dag. Ljudlektion på ca fyra timmar, men det var kul. Vi sände liveradio.. Dock så hade vi knappt bestämt ett körschema och allt kaosa lite, men kul i alla fall.

Slutade vid fyra och tog bussen hem direkt. Mina två favoriter Ida och Malin hoppade även dom på samma buss, fast i Ekerö C.
Skönt med sällskap och jag fick prata av mig lite med Ida om vad som hände i lördags egentligen.... Minnet sviker lite!:P Hade en riiiiiiktigt oskön fylla ska jag då tala om för er. Men kvällen hos Linda måste hur som helst ha varit skit rolig, för det ända jag minns är att jag garva konstant! Som vanligt dårå haha.

Som ni kan se i inlägget innan så har jag en pågående frågestund just nu... Känns skitlöjligt, men samtidigt kul, så varför inte liksom. Kööööör baaaah haha. Nej men ställ lite frågor som ni vill ha svar på!:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0