I morgon ska jag träffa mina änglar igen

Ida's lillasyster lekte med min mobil medans jag och Ida satt och små sjöng i pausen utav Idol i höstas haha.

 

I trapphuset påväg till fest..... Kan bara dra en slutsats av det här klippet, man sjunger icke fint på fyllan!! Och ett tips är att inte tränga in sig i en skit liten hiss när Ida kommer på att hon har glömt att låsa, för då faller dom resterande personerna i hissen som dominobrickor! Haha.

 

Så går det när man har lite alkohol i kroppen och är liiite uttråkad på en 50års fest. Eller för mätta för att orka resa oss kan man också säga...

Och samma slutsats även här, man sjunger icke fint på fyllan!!! Hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0