I väntan på paradiset

Kan det inte bara bli vår, så att sommaren kan komma kort där efter. Är så trött på snö och kyla nu. Trött på att vara blek och ful, trött på alla fula vinterkläder!
Vill bara ha sommar, vill fylla 18, vill resa utomlands med Mickis och parta loss, vill bli brun, vill shoppa fina sommarkläder, vill gå på krogen, vill lära känna nytt folk.
Vill skaffa mig ett jobb, vad fan som helst. Vill kunna sjunga "p-p-pengar rullar in som det skaaaaaaa, det går bra nu". Men inga jävla pengar rullar in och det går allt annat än bra.

Allt står så jävla still just nu. Kärleken också. Men så är det alltid. Det är alltid probs på kärleksfronten. Om det vore annat så skulle det ju vara wierdo. Synd. Önskar som fan att det var precis tvärt om. Men ni män är fan födda på en annan planet, det måste bara vara så. Ni tänker så olikt oss kvinnor att man fan blir rädd i bland. Ja så är det....

Nu måste jag duscha innan paradise börjar. Sen ska jag poppa en stor fet skål med popcorn och sörja. Sörja för att allt är så jävla åt helvete.... Sörja för att Cimon är så JÄVLA snygg.

Ha det gött people!! TTYL


Ps.
Dom har slutat att visa Two and a half men på kvällarna. Hur fan ska jag klara mig!?!?!?!?? Jävla idioti!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag känner typ precis lika. Allt går allt annat än bra. Blä. Den som bestämt att Two and a half men inte ska sändas på kvällarna mår fan inte heller bra vill ja lova!

Men jag finns här för dig söta du <3

2010-01-20 @ 09:01:27
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

håller med om det där med pöjkar, alltid ska det vara någonting... :( men men, efter något dåligt kommer något bra får man väl hoppas :) Lycka till med att förstå sig på killar! ;)

2010-01-20 @ 17:49:56
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Liiiiisa, nu följer jag trenden och har en frågestund!! Ställ en fråga eller kanske två eller kanske ännu mer:D som du sa "även om du kanske vet det mesta" Puss:* <3

2010-01-20 @ 22:30:41
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0