I'm standing up, but i'm fallin down

I går fick jag äntligen träffa mina kära kompanjorer igen. Vi var hemma hos Ida, gjorde scones, drack starbucks kaffe, basta, rullade oss i snön och snacka. Jävligt härligt kan jag lova!

I dag har jag varit hemma, kände inte för att åka med rörligbild-gruppen och kolla på förhandsvisningen utav en svensk B film som hette "Äckligt skägg" eller något liknande. Hade ju inga andra lektioner, så jag valde att stanna hemma. Skönt tänkte jag, men det varit kaos ändå. Allt i mitt huvud är kaos just nu. Fram mot eftermiddagen när jag skulle sätta på datan så var den körd, i alla fall min inloggning, den gav upp. Jag hade för mycket bilder och annat. Det var fullt på hårddisken, man ska börja ta bort saker när man har 25% kvar. Vi hade väl ca.... ZERO procent kvar.
Så jag har ängnat hela kvällen till att lägga över ALLA mina bilder, ALLA mina låtar och snarlikt till min externa hårddisk. Nu mår datan prima igen, hallelujah för det. Men fan så tomt det känns, finns ingenting på min sida längre. Snyft. Visst behöver bara koppla in hårddisken så finns allt där igen, men men.

Har i alla fall inte gjort så mycket mer än det i kväll. Kollade på made in sweden som hade premiär idag, lovely.
Skulle ha solat med Ida, men i kväll var solariumet upptaget sa mamma. Det gjorde mig och Ida lite upprörda haha. Annars är det BARA jag och Ida som solar i det där övergivna solariumet på mammsens jobb haha... Jag behöver få färg på min "Edward Cullen vita kropp"!:(

Ska strax stänga av här och lägga mig i sängen. Mysa ner mig och kolla på Two and a half men och sedan försöka att sova. Börjar 08.00 i morgon..................


Chris Brown - Fallin down

Knarkar den här låten just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0