Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, eller om jag vill bli av med dig.

Snökaaaos. Kallt. Halt. You name it!
Jag kan ju säga att det var inte med ett leende på läpparna som jag i morse åkte till skolan för att ha mitt US.
Frusen och trött satte jag mig på bussen, men vart genast lite happy när både Mickis och Isse hoppade på bussen, en kvart senare.

Mötet gick bra. Han tog upp saker som jag redan visste om, så ingen nyhet direkt. Känns som att vi kunde ha tagit det via telefon istället, men men skönt att ha det gjort.

Just nu sitter jag här hemma och fryser som ett as. Så sjukt kallt. Hungrig är jag också..... Så nu ska jag gå och klä på mig mer kläder och sen äta något.


Jay Sean - Eternity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0