Jag tycker synd om Heidi

Tror ingen av er har missat The Hills bruttan Heidi Montag's "plastik-panik" attack.
För ett tag sedan så genomgick hon 10 operationer på sin kropp, samtidigt. Allt i från, näsan, brösten, rumpan, låren till magen, hakan och öronen osv.

                     


Resultatet utav operationerna ser ni alltså här ovanför. Jag tycker bara att det ser hemskt ut. Hennes nya ansikte har inga fina drag alls. Ingen karaktär. Hon ser bara plastig ut. Som en docka, ett lika stelt och dött uttryck. 
Jag har inget emot plastikoperationer, inte alls. Men i Heidis fall så känns det verkligen som att det handlar om allt annar än hennes egen vilja.

Jag har alltid tyckt synd om Heidi, och anledningen till det har varit för att hon är fast med en kille som Spencer. En stor jävla idiot på alla sätt och vis, hur man än vrider och vänder på det så är han bara så jävla vidrig. Men kärleken är blind.
Jag är jävligt säker på att Spencer och hans ord har en stor påverkan på varför Heidi har genomgått så pass många operationer och förändrat så mycket på sig själv.
Om Spencer finns vid hennes sida om ca 20 år så kommer hon säkerligen se ut som Donatella Versace.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: haha, kanske det är! men det funkar fint som halsband med! :D

2010-01-31 @ 20:53:07
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0