Det var inte igår det

Man skulle kunna tro att jag festade så hårt på min födelsedag så att jag dog. Men så är inte fallet. I alla fall inte jag dog haha. Har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva.

Födelsedagen blev perfekt, helt jävla as perfekt. Började med middag hemma och sen drog jag till Mari där favorit tjejerna var, där förade vi, körde ölspelet osv och sen tog jag elva bussen in till stan med Mickis och Linn och det blev uuuuuuuuutgång. Dessvärre blev det att vi drog till The bridge, för där fick vi gratis inträde och gratis dricka. Kvällen visade sig blir riktigt jävla rolig i alla fall haha!!! Precis innan stängning så beställde vi in två flaskor rosé som vi sedan fick klunka innan vi drog, så vi var ju riiiktigt roliga på hemvägen haha. Nattkäk på donken också, såklart. Somsagt, en perfekt kväll.
Vi drog hem till Mickis med halv sex bussen och väl hemma hos henne så sov jag och Linn i en timme och drog sen hem vid åtta.
Tror ni jag var trött på söndagen eller??? Men jag tog mig hem till Mickis igen i vilket fall som helst för att fira henne, men det blev en väldigt lugn kväll. Viket var svinigt skönt!

Dom resterande dagarna minns jag inte riktigt vad jag har sysslat med, men solat och badat en hel del, hängt med Ida, Mari och tjejerna har jag gjort i alla fall.
I onsdags så blev det även utgång för mig, Mari, Mickis och Martin. Jag och dom tre M:en liksom!! Eller Martin och dom tre superpuddingarna..... Haha intärnt.
Kvällen spenderade vi i alla fall på Victoria i Kungsan och hade riktigt jävla roligt. Mot slutet när det stängde så hade man väl fått i sig lite för mycket, men så går det när man blir bundis med snyggingen i baren haha. Jag, Mickis och Martin tog oss i alla fall en promenad till Rådmansgatan där det blev nattkäk och sen vidare till bromma där vi upptäckte att det inte gick någon buss hem. Alltid lika kul att bo mitt ute i ingenstans, looovar det är verkligen skiiit kul....... !!!!! :) Det blev i alla fall så att vi tog en taxi till Mickis. Fick det hyffsat billigt tack vare att chaffören var en skit ung polack som gillade blonda tjejer (Martin räknas som tjej haha).


Marrreeee, jag och Mallan på självaste 18års-dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0