Just stand up

Det har varit kasst väder idag, så jag sov ut till kl 12 idag igen. Skönt? Ohja. Men jag börjar fan undra om det är värt det alltså, för fram emot eftermiddagen så blir jag hur trött som helst. Men går jag upp vid 10 tiden så är jag pigg hela dagen lång. Så ja, i morgon blir det till att gå upp två timmar tidigare helt enkelt. Hehee.... Ni kunde inte bry er midnre va?

Jag har bara chillat hemma hela dagen tills kl fem då det var dags för jobb igen. Det var lika lugnt idag som går, vilket var hur skönt som helst. Men jag tror att jag börjar komma in i allt nu, så det är nog därför det känns som att vi har haft mindre kunder, fast vi egentligen inte har det.

Jaja, jag hade egentligen absolut ingenting alls att säga. Kände bara för att skriva. Men jag kan tillägga att jag saknar Malin och gänget som är på peace and love och jag saknar Rebecka som är på Mallis. Lyxbarn!!


Ett gäng kvinnliga riktigt duktiga artister som framför en grym låt, för gott ändamål. Kan det bli bättre? Don't think so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0