Waka waka eh eh

Har varit hemma och degat sen i torsdags med familjen och även en massa vänner till familjen. Har haft det skit mysigt.
 I fredags vart det lite små party, bra musik, god mat och öldrickande. När jag hade blivit lite väl rund om fötterna så tog jag min feta röv och la mig i sängen. Sköööööööööööööönt. Somnade dock inte direkt då Jocke höll mig vaken i telefonen ett jävla tag.

På lördagen så var planerna att ta med oss vännerna till blåsjön för lite sol och bad. Dock så blev planerna framskjutna pgr utav att det blåste så jävla mycket. Men tillslut kunde vi ge oss av men stannade inte alls länge utan åkte hem efter en halvtimme eller så. Jag hann även vara med om "hej jag får en fet jävla panikånångestattack". Vi sitter 6 pers i en jävla rodbåt (med motor dock) och förbi åker fetaste jävla yachten och vinkar glatt till oss i den lilla båten. Tänkte inte mer på det tills jag upptäckte hur jäääääääääääääävla stora vågor den lämnade efter sig. Då var jag påväg ut ur båten. Rädslan som fyllde min kropp går ej att flörklara............. Vågorna var ca 1½ meter höga. Och jag överdriver INTE. Det är stora vågor för att sitta i en liten jävla rodbåt. Hahaha.... Shit säger jag bara....

Söndagen såg ungefär ut som lördagen, tog det lugnt hemma hela dagen och på kvällen så hämtade Annelie upp mig med hennes bil och så tog vi oss in till stan där vi tog en fika och sen gick vi tillbaka hela vägen till tc från söder. Underbart jävla mysigt pgr utav att vädret var fint big time. Sen körde vi på ett impulsivt biobesök där vi såg Eclipse. HUR JÄVLA BRA SOM HELST VAR DEN. Absolut den bästa av twilight filmerna. Nice!! Såg Kissanpissan, Amir och Rosanna också. Kan ju säga att ingen av dom bantar. Popcorn och cola i stora lass. Men det är najs, kööööööööööör bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0