Hej i värmen

Ja, kvällen igår blev ju sådär (hahahahahaha). Några blev liiite för fulla kan jag ju tala om... Men den här gången var det inte jag i alla fall haha. Men men, det var kul ändå, fast ja, det hade ju kunnat bli way much better.
Kvällen slutade med att jag bäddade in Martin på hans gräsmatta. Han vägrade ligga inne, varför vet jag inte. Men mysigt hade han det i alla fall, såg ut som en liten eskimå där han låg inlindad i typ tusentals filtar. Sen var han vädligt noga med att berätta för oss att jag, Ida och Rebecka var hans gudar den kvällen. Eller nej, änglar. "Om Gabriell(e) fanns så skulle han (hon) ha hetat Ida, Lisa och Rebecka" - Martin. Hahaha, hans facebook status i morse var ju sådär underbart härlig måste jag ju erkänna.
 
Jag sov med tjejerna i Rebeckas nya hus (eller ska man säga slott?) i natt i alla fall. Det ligger så jävla fint ska ni veta, heeeeelt sjukt verkligen. Synd att dom inte har rätten till att bo där för ens den 1a Juli, för nu kunde vi inte bada och sånt pgr utav det haha, men vänta bara, där kommer jag hänga mycket i sommar haha.

Tänkte även ta att flika in att min mobil lever sitt egna lilla liv nu, jag kan inte öppna mina sms och därefter inte läsa allt ni skriver. Ni som smsar alltså. Bara så ni vet, ring om det är nått. Och ja, det är alltså därför jag inte har svarat på sms idag, mest för att jag inte kan läsa allt ni skriver somsagt och sen för att min mobil har en tendens att stänga av sig själv så fort jag försöker. Så ja, orken finns inte riktigt där till att smsa känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0