Nöjd med livet

Festade både i fredags och i lördags. Fredag - lokalfest i bromma. Lördag - Alla favoriterna firade Gedis, hemma hos honom. 20 bast inte illa! Kvällen blev skit lyckad tycker jag.
I söndags var jag en trött chey och rejält bakis så jag var bara hemma och tog det lugnt och på kvällen så åkte jag hem till Jojjan där även Ida var. Vi åkte och hyrde film och köpte massvis utav godis som vi smällde i oss, plus massa glass, kakor, läsk och kaffe. Haha ska det va så ska det!
Igår så solade jag lite, men låg mest inne och mådde skit dåligt, har så fruktansvärt ont i halsen och har haft det i några dagar nu. Men det blir förhoppningsvis bättre snart. På måndags kvällen så mötte jag i alla fall upp Rebecka vid konsum, vi blev bjudna på pizza på grillen där vi väntade på att Ida skulle sluta jobba och sen gick vi och satte oss på en äng och hade en mysig liten piknick. Lite senare så kom även Martin, och där stannade vi fyra i flera timmar och roade oss med allt möjligt. Kvällen slutade strax innan tolv. Hade en sån jävla rolig kväll med vännerna, skrattade så att jag fick ont i magen tusen gånger om. Så jag åkte hem med ett leénde på läpparna och var bara allmänt nöjd över livet.

Igår var det även exakt en månad kvar tills vi åker till Rhodos!!!!!!! Ni anar hur mycket jag längtar.
Har så mycket att se fram emot den tiden som kommer nu. På fredag är det midsommar vilkt innebär mys hela dagen lång med familjen plus massa vänner och sen mot kvällen så åker jag hem till Mari, där det är 18års fest för hela slanten. Min fina vän fyller 18, som det ska firas!!
Och ja, om några veckor så fyller jag själv 18, då blir det en hel del utgångar, det är jag säker på, och sen drar viiiiiiiiiiiiiiiiiiii tiiiiillllllll Rhoooodoooooos. Love it!!!


Thomas studentmottagning för nån vecka sen. En härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0