Walk this way

Sköööön dag i skolan idag. Fixade mitt betyg i textkommunikationen, lättnad. Fick även reda på betyget i mediekunskap där jag var säker på ett IG men det fick jag icke... Sicken tur då.

På gympan så tog vi oss till malteholmsbadet (rätt namn??) där vi spelade kubb och fikade. Jag, Jenny och Elise kände på vattnet och det var fan skapligt alltså. Inte helt fel. På måndag ska vi ha en heldag med våra mentorer och hela klassen, och då tycker jag helt klart att vi fan ska bada om vädret tillåter.

När jag kom hem runt fem så slängde jag på mig bikinin, dränkte kroppen i sololja och la mig sedan ute. Solen var skit stark och jag fick lite färg. Gött!
I morgon är jag ledig så då ska jag fan pressa... Fast det lär ju inte bli allt för länge tyvär, då jag och pappa ska ta oss till stadion rätt tidigt för att hinna dricka nån öl innan konserten och njuta i solen. Kommer bli jävligt najs, det känner jag på mig.

Nu på kvällskvisten så har jag legat ute och typ läst, chillat, sovit... Men nu började det bli kallt och myggen var äckliga så jag drog mig in.


Kvällssol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0